U ZZTR Marius Dva se briga o kupcima nastavlja i nakon kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakav problem sa robom ili žele da ulože reklamaciju bilo koje vrste.

Više o načinima i mestu prijema reklamacija možete pročitati u nastavku teksta.Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: usmeno, telefonskim putem, pisanim putem, elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično).

Potrošačima smo na raspolaganju i možete nas kontaktirati pozivanjem broja 064 953 91 63 svakog radnog danau periodu od 8 do 13 časova, odnosno slanjem poruke na e-mail adresu: kontakt@marius.rs

Reklamaciju možete uložiti u našim maloprodajnim objektima na adresi Trg Republike 68, Pirot ili Obrenovićeva 93, Niš.